III. konferencia

A TANÍTÓK EGYESÜLETÉNEK III. KONFERENCIAJA

Konferencia tartalma

A Tanítók Egyesülete és a Fazekas Mihály Fővárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium

EGYÜTTNEVELÉS, ESÉLYEGYENLŐSÉG címmel szakmai konferenciát szervezett tanítók részére

Mottó: „Jó szóval oktasd, játszani is engedd!” József Attila

Helyszín: Fazekas Mihály Fõvárosi Gyakorló Általános Iskola és Gimnázium

1082 Budapest, Horváth Mihály tér 8.

Idõpont: 2005. november 10. csütörtök 10-16 óráig

Jelentkezni a tanitoegyesulet@freemail.hu címen lehet.

A konferencia részletes programja:

9.00 – 10.00 Regisztráció

10.00 – 10.20 Esélyegyenlõség, integráció a közoktatásban

Elõadó: Daróczi Gábor kormánybiztos

10.20 – 11.00 A személyre szabott tanulás és a kezdõszakasz

Elõadó: Vass Vilmos egyetemi docens

11.05 – 11.45 Fejlesztõ játékok a mindennapi gyakorlatban – eszközbemutató

Elõadó: dr. Páli Judit szakpszichológus

11.50 – 12.30 Sulinova – Fejlesztõ programcsomagok ismertetése

Elõadó: Fejér Zsolt programfejlesztõ:

Kuti Gusztávné közoktatási szakértõ

Dr. Szilágyi Imréné közoktatási szakértõ

12.35-13.10 Informatikai oktatójátékok a készség- és képességfejlesztés szolgálatában az alsó tagozaton

Elõadó: Kõrösné Mikis Mária közoktatási szakértõ

Fejlesztõ eszközök gyakorlati bemutatása, kipróbálása

Elõadó: Szilas-Metál Kft., Novákné Gál Zsuzsanna kereskedelmi vezetõ,

Ec-pec Alapítvány megbízottja

Profi-Média Kft., Borsódi Donát ügyvezetõ igazgató

14.00 – 14.20 Ebédszünet

14.20 – 15.30 Szekcióülések

I. Szekció

A tanulás tanítását segítõ módszertani gyakorlatok-

Interaktív, gyakorlati bemutató

Elõadó: Kerékgyártó Éva közoktatási szakértõ

II. Szekció

Fejlesztõ gyakorlatok alkalmazása a tanításban.

dr. Páli Judit szakpszichológus

III. Szekció

Az integráció módszertani kérdései

Ec-Pec Kiadó

15.30 – 16.00 A konferencia zárása

A konferencia díja az egyesületi tagok számára ingyenes!

Azok számára, akik nem az egyesületünk tagjai a konferencia díja: 5000 Ft.

Jelentkezni a tanitoegyesulet@freemail.hu címen lehet.

Be the first to comment

Leave a Reply